Net terug en al bijna weer weg - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Jessica Wennekes - WaarBenJij.nu Net terug en al bijna weer weg - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Jessica Wennekes - WaarBenJij.nu

Net terug en al bijna weer weg

Blijf op de hoogte en volg Jessica

16 Augustus 2013 | Nederland, Gouda

Na 16 héérlijke dagen Cuba weer aangekomen in Nederland. En wat voelt dat toch fijn om na die lange 16 dagen eindelijk weer internet te hebben! Maar dan ben je net thuis, en krijg je weer allerlei berichtjes binnen voor je uitwisselingsjaar naar Amerika. Het is een raar gevoel, je bent net thuis en je maakt je al weer klaar voor de volgende reis. Vandaag staat in het teken van koffers uitpakken, foto's bekijken, en afkicken van het heerlijke weer in Cuba. Maar ondertussen wordt er ook van alles geregeld voor het vertrek.
Over precies een weekje zit ik weer lekker in het vliegtuig. Ik heb een vroege vlucht, dus dat wordt enorm vroeg opstaan, en ik moet al mijn 4 vluchten alleen doorstaan, dus ik hoop op goeie films in het vliegtuig!
Ik heb wel enorm veel zin in mijn reis, en mijn gastgezin blijft maar zeggen hoe 'excited' ze zijn dat ik binnenkort kom, en dat is ook helemaal wederzijds! Ik word geplaatst in Circleville, Ohio. Een klein dorpje van ongeveer 13.000 inwoners. Dat is ongeveer evenveel inwoners als de wijk waar ik nu in woon, dus een grote verandering waar ik toch aan zal moeten wennen. Mijn gastgezin bestaat uit een vader, Spencer, een moeder, Jenny, een dochter van 16, Lindsey, en een zoon van 14, Trevor. Ze zijn allemaal heel erg sportief, dus ik ben blij dat ik niet bij een bankhangende, fastfood-etende familie kom!
Ik hoop dat ik maar veel mag leren, veel nieuwe mensen mag ontmoeten en het beste jaar van mijn leven zal krijgen!

Liefs,
Jessica.

  • 16 Augustus 2013 - 22:25

    Astrid De Bruin:

    Hallo Jessica,
    Wens je een hele fijne tijd toe.

Tags: cuba, nederland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 16 Aug. 2013
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 3334

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 02 Juli 2014

Uitwisselingsjaar Amerika

Landen bezocht: